poniedziałek, 14 marca 2011

Moja mała ojczyzna - miasto Radlin


Uczniowie klas IV (IV b i IV c) w ramach lekcji języka polskiego poszerzyli swoją wiedzę na temat zagadnień związanych z wychowaniem patriotycznym oraz edukacją regionalną i europejską. Pracując samodzielnie lub w grupach, przygotowali własną interpretację zagadnienia ,,moja mała ojczyzna” na temat swojego miasta - Radlina lub w szerszej perspektywie - Śląska. Uczniowie wykazali się ogromnym wkładem pracy własnej, samodzielnie opracowali: foldery promocyjne, plakaty, albumy, oferty reklamowe, prezentacje multimedialne, zbierając informacje z różnych źródeł książkowych oraz z Internetu. Prace są świetnym dowodem kreatywności, pomysłowości i talentów artystycznych tych młodych obywateli naszej ,,małej ojczyzny”.  A całe przedsięwzięcie doskonale obrazuje skuteczność  dobrej zasady edukacyjnej: ,,Uczyć, bawiąc”.

Tekst i opieka merytoryczna nad projektem: mgr Aleksandra Kermel.

2 komentarze:

  1. Gratuluje pomysłowości dzieciom oraz Pani Oli ... BRAWO!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam się kiedy Wam braknie pomysłów? Mam nadzieję, że nigdy!!! Ciągle zaskakujecie mnie kreatywnością, zapałem, no...i oczywiście talentem. Podziwiam, gratuluję i serdecznie pozdrawiam. H.Mizia.

    OdpowiedzUsuń