wtorek, 31 maja 2011

Konkurs się kończy, blog trwać będzie nadal...


„Uniszkoła" to program współpracy ze szkołami i szkolnymi klubami europejskimi województwa śląskiego zainaugurowany przez Śląski Urząd Wojewódzki i Kuratorium Oświaty w Katowicach. Program trwał od 1 września 2010 do 1 czerwca 2011. W tym okresie organizowaliśmy przedsięwzięcia związane z promocją Prezydencji Polski w Radzie Unii Europejskiej, która rozpocznie się już niedługo bo 1 lipca 2011 roku.

Czy nam się to udało? Oceńcie sami. Wszystkie nasze poczynania umieszczone są na blogu, a jest co oglądać. Składamy serdeczne podziękowania naszym obserwatorom, szczególnie pani H. Mizia, która wiele ciepłych słów o nas napisała w komentarzach.

Żałujemy że program już się kończy, jednak „blogowanie” bardzo nam się spodobało i będziemy teraz prowadzić blog Samorządu Uczniowskiego.

1 komentarz:

  1. No kochani, cóż wszystko kiedyś się kończy... "Uniszkoła" również...
    Byliście fantastyczni!!! ZA Wami KAWAŁ DOBREJ, SOLIDNEJ ROBOTY!!!
    Powiem szczerze wyczekiwałam Waszych informacji. Starałam się być na bieżąco. Niemal codziennie wchodziłam na Wasz blog, by poczytać o Waszych działaniach. Wiele się od Was nauczyłam. Sporo informacji przekazaliście o prezydencji Polski, o Unii Europejskiej. Wasza wiedza na ten temat jest przeogromna. Realizowaliście wiele wspaniałych przedsięwzięć, mieliście fantastyczne pomysły...
    Cóż...nie wiadomo jak konkurs się zakończy,z jakim dla Was efektem, ale dla mnie jesteście MISTRZAMI!!! WSPANIALI Z WAS LUDZIE!!!
    Przesyłam serdeczne pozdrowienia!!!
    Halina Mizia.

    OdpowiedzUsuń